Poslovni prostor u palači Cedulin zakupit će tvrtka Potomac, nositelj ekskluzivne modne marke Croata koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom. Turistička zajednica grada priopćila je kako je to rezultat Javnog natječaja.
26.01.2018.
12:35
Autor: HRT centar Zadar
Poslovni prostor u palači Cedulin zakupit će tvrtka Potomac, nositelj ekskluzivne modne marke Croata koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom. Turistička zajednica grada priopćila je kako je to rezultat Javnog natječaja.
U palači Cedulin tvrtka Potomac d.o.o. planira otvoriti salon s muzejskom interpolacijom u prostoru s ciljem promocije Zadra i Hrvatske kao važnih čimbenika europske kulture kroz kravatu koja simbolizira i promiče vrijednosti zapadne civilizacije.
Odabran je i novi logotip Turističke zajednice grada Zadra, a odabrano rješenj potpisuje tvrtka Radnja, vlasnika Antonija Karače iz Požege.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora