Zadarski gospodarstvenici potiču razvoj glazbene kulture kod mladih - iz koncertnog ureda Zadar javljaju kako su 4 tvrtke otkupile koncertne pretplate za devet koncerata u pretplati te ih donirale gimnazijama.
01.12.2015.
11:18
Autor: HRT centar Zadar
Zadarski gospodarstvenici potiču razvoj glazbene kulture kod mladih - iz koncertnog ureda Zadar javljaju kako su 4 tvrtke otkupile koncertne pretplate za devet koncerata u pretplati te ih donirale gimnazijama.
Više zadarskih tvrtki odlučilo se u suradnji s Koncertnim uredom Zadar svojim doprinosom potaknuti mlade Zadrane na dolaske na koncerte.
Naime, tvrtke Turisthotel d.d., Donat d.o.o., Gradfin d.o.o. i P.S.Immo otkupile su koncertne pretplate za sveukupno devet koncerata u pretplati Koncertne sezone Zadar 2015. / 2016. te ih donirale Gimnaziji Jurja Barakovića (10 pretplata), Gimnaziji Vladimira Nazora (10 pretplata), Gimnaziji Franje Petrića (10 pretplata), Zadarskoj privatnoj gimnaziji (5 pretplata) i Klasičnoj gimnaziji Ivana Pavla II (5 pretplata), javili su iz Koncertnog ureda.
Ovom akcijom zadarske će tvrtke omogućiti dijelu učenika besplatne dolaske na koncerte klasične glazbe koji su u procesu njihovog gimnazijskog obrazovanja zasigurno važan dodatni sadržaj.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora