Hrvatski radio

Radio Zadar

Vrijeme posezone: Koliko se Zadar razvija kao kongresna destinacija

29.08.2022.

15:16

Autor: Filip Buzov

ilsutracija

ilsutracija

Foto: Dusko Jaramaz / Pixsell

Na samom smo kraju mjeseca kolovoza, ulazimo u vrijeme posezone, pa se ponovno postavlja pitanje koliko se Zadar razvija kao kongresna destinacija.

Potencijal je kažu velik, kao i interes iz poslovnog svijeta, no što je s infrastrukturom.



Sredinom mjeseca rujna - dvorana na Višnjiku ponovno je domaćin najveće regionalne IT konferencije zbog koje u Zadar stiže tri tisuće gostiju iz svih krajeva svijeta. Priča je to iz poslovnog turizma koju bi poželila svaka naša destinacija i ona razvikanija poput Dubrovnika. Više je razloga za uspjeh, no svakako jedan od glavnih je moderna dvorana koja će tu poslužiti kao središnje mjesto susreta. 



Dobra zračna i cestovna povezanost, prirodne ljepote i ugodna klima - sve su to aduti Zadra koji je tražen - kaže nam Anita Merle, direktorica zadarske turističke agencije koja se specijalizirala za taj vid turizma. 


Kontaktiraju nas pojedine organizacije, udruge i tvrtke, čak i neke grupacije iz EU parlamenta za organizaciju skupa, ni za veći kongresni iskorak Zadru su ipak potrebni veći hoteli visoke kategorije i modernija kongresna infrastruktura..

Anita Merle, direktorica agencije za kongresni turizam u Zadru

Naime, kongresni turizam ipak prije svega vezujemo uz hotelski smještaj i dvorane, a taj sadržaj nam nedostaje .Evo kako trenutnu situaciju komentira predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislav Fain.


Za neke veće kongresne brojke trebaju nam veći hotelski kapaciteti, no ako uspoređujemo vrijeme unazad pet, šest godina danas imamo bolju situaciju, sa Fortis klubom kojeg je uredio Falkensteiner, dvorana Višnjik se koristi u nedostatku pravih kongresnih dvorana,

Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija

Anita Merle ipak napominje kako nam je potrebna jasna strategija. Uređenje hotela Maraska - veseli, to bi trebao biti poslovni hotel, ali ne i hotel za okupljanje poslovnog svijeta, jer za to treba velika kongresna dvorana. Pitanje je svih pitanja, zaključuje Merle, želi li se Zadar uopće etablirati kao kongresna destinacija. 

tonski prilog

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.