Hrvatski radio

Radio Zadar

Zadarska županija UHPA-ina destinacija 2015./2016. godine

21.04.2015.

11:10

Autor: Ž. Morović Rudić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Preporučena domaća turistička destinacija godine za sve članove i partnere Udruge hrvatskih putničkih agencija bit će Zadarska županija. Ugovor je potpisan između UPHA-e i županijske Turističke zajednice, a prva od 4 radionice za agencije sa zadarskoga područja održana je danas. Cilj je formirati turističke, specijalizirane aranžmane temeljene na doživljaju.

Turističke agencije trebale bi napraviti zaokret u poslovanju. Ne brinuti se samo o punjenju kreveta i sjedala na kratkim izletima, nego stvoriti široku lepezu razloga zbog kojih će gosti dolaziti - i to tijekom cijele godine:

       Turističke agencije trebale bi biti kreatori potpuno novih doživljaja, paket aranžmana koji će biti cjeloviti i koji će imati dodanu vrijednost

Zašto buru ne iskoristiti kao izniman turistički doživljaj, predložio je predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Željko Trezner:

       Pogledajte na YouTube-u koliko je ljudi postavilo svoje video-klipove koje su snimali za vrijeme udara bure. Oni dolaze na mjesta za koja znaju da su udari bure najjači. Njima je to atrakcija.

Od novih urbanih instalacija ili arheoloških parkova do gastro-tura, mogućnosti za tematske turističke cjelovite proizvode, neizmjerne su.

U idućih godina dana, nada se Trezner, iznjedrit će se 100-tinjak programa koji bi mogli biti potencijalni turistički brend Zadarske županije, a pravi efekti - ukoliko agencije budu kreativne mogli bi se vidjeti za otprilike dvije godine, jer ovo nije projekt koji se može ostvariti preko noći, nego se pomno i dugoročno planira, naglasio je Trezner. 

 

 

 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.