Hrvatski radio

Radio Zadar

12:09 / 24.01.2022.

Autor: Filip Matijević

Zbog covida je kod kuće više osnovnoškolaca nego srednjoškolaca

OŠ Krune Krstića

OŠ Krune Krstića

Foto: Dino Stanin / Pixsell

U trećem tjednu drugog polugodišta nastave u zadarskim školama je 466 učenika i 78 djelatnika zaraženo koronavirusom. Najviše ih je u Zadru, a 75 ih je iz dvije škole.


Sveukupno je 466 učenika u Zadarskoj županiji pozitivno na koronavirus, otkriva za Radio Zadar županijski pročelnik za obrazovanje Ivan Šimunić:


U subotu je 100 učenika srednjih škola u Zadarskoj županiji bilo pozitivno. Tome još možemo dodati učenike osnovnih škola pa je to ukupno 466 učenika. U samoizolaciji je 17 učenika srednjih i 45 učenika osnovnih škola. Među djelatnicima je 78 pozitivnih na koronavirus, a u samoizolaciji ih je 8.


Najveći postotak odnosi se na učenike osnovnih škola u grad Zadru; 200 njih je u izolaciji zbog pozitivnog testa. To je nešto veća brojka nego prošloga tjedna, kaže gradski pročelnik za školstvo Joso Nekić te dodaje da je i kod 50 zaposlenika utvrđen covid-19 ali sve škole nastavu provode uživo. U jednoj osnovnoj školi je 50 učenika pozitivno na virus:

Najugroženije su nam škole Krune Krstića i Bartula Kašića. U Krune Krstića imamo 50 i u Bartula Kašića 25 (učenika pozitivnih na covid-19, nap. a.). Razgovaramo s ravnateljima svaki dan i onda ćemo vidjeti kako će se situacija razvijati pa ćemo u dogovoru s pojedinom školom donijeti odluku što učiniti. Zasad je ovo situacija koja se može iznijeti.

Joso Nekić, gradski pročelnik za školstvo

Nekić zaključuje da se još otprije u arbanaškoj osnovnoj školi (OŠ Krune Krstića) te u OŠ Petra Preradovića nastava, umjesto u jednoj, odvija u dvije smjene kako bi se smanjila mogućnost širenja virusa. U dvije smjene se od danas, nakon dva tjedna online, odvija nastava i u srednjim školama koje dijele zgradu – Tehničkoj i Strukovnoj školi Vice Vlatkovića.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.