Hrvatski radio

Radio Dubrovnik

13:17 / 27.11.2014.

Autor: Jelena Obradović Mojaš

Za što Dubrovnik?

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

ZA ŠTO DUBROVNIK? - slogan je akcije koja je pokrenuta u sklopu pripreme kandidature grada Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020. godine.

Cilj projekta kandidature je svu zainteresiranu javnost povezati i uključiti u zajedničko promišljanje budućnosti Dubrovnika. Može li Dubrovnik kao predstavnik Hrvatske ponijeti naslov Europske prijestolnice kulture 2020. te što na tom putu treba ojačati, promijeniti ili razviti - pitanje je upućeno građanima Dubrovnika. Odgovore na to pitanje ZA ŠTO DUBROVNIK? traži se pomoću razglednica koje se nalaze na brojnim lokacijama - u školama, vrtićima, knjižnicama, kafićima… Građani se pozivaju da na njima pišu, crtaju, slikaju i tako prikažu svoju viziju europskoga Dubrovnika budućnosti i zatim ih ubace u za to predviđene kutije. Podsjetimo, Grad Dubrovnik je odluku o kandidaturi donio u studenom 2013. kad je na sjednici Gradskog vijeća usvojen Zaključak o prihvaćanju kandidature Grada Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture za 2020. godinu, a potporu su dali različiti dijelovi kulturnoga sektora. Nositelj kandidature je Grad Dubrovnik, ali će projekt uključiti šire područje Dubrovačko-neretvanske županije. Rok za predaju kandidacijske knjige jest 17. travnja 2015., nakon čega će međunarodno povjerenstvo od 12 članova odabrati dva ili tri hrvatska grada koji ulaze u drugi krug natječaja. U 2016. godini bit će odabran jedan hrvatski grad koji će 2020. godine nositi titulu Europske prijestolnice kulture. Grad koji ponese titulu Europske prijestolnice kulture, tijekom cijele te godine, ali i u razdoblju prije i nakon dobivanja naslova, pokreće i održava niz različitih kulturnih manifestacija i umjetničkih priredbi. Uz kulturni program, fokus je projekta na transformaciji gradova, traženju novih perspektiva razvoja i rješavanju postojećih problema. Iskustvo pokazuje da je to izuzetna prilika za urbanu obnovu, povećanje međunarodnoga profila grada i turističkih rezultata te za otvaranje perspektive razvoja koji se temelji na kulturi, kreativnosti i razvoju kreativnih industrija.

 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.