Većina radova koje smo pokrenuli tijekom ljeta je gotova, dio još traje, a neke važne projekte uskoro ćemo pokrenuti jer se obnova gradske infrastrukture ne može raditi samo tijekom ljetnih mjeseci, ustvrdio je na konferenciji za medije, pročelnik Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost Andro Pavuna.
Tijekom ljeta najviše radova obavljalo se na tramvajskoj infrastrukturi, ustvrdio je Pavuna, obnovljene su tračnice na Ribnjaku i skretnice na raskrižjima Savske i Vukovarske te Držićeve i Vukovarske, u Ilici je zamijenjen više od sto godina star vodovodni cjevovod, a na Selskoj, Borongajskoj i Srebrnjaku položene su stotine metara novih instalacija.
- U tijeku su nam najveći radovi na Zagrebačkoj odnosno Ljubljanskoj aveniji, nadvožnjak na Jankomiru, rekonstrukcija treće razine petlje - ona zbog prirode radova tako dugo traje i ostala su asfaltiranja do kraja godine. Ono što je novost jest optimizacija semaforske opreme to je uvođenje pametnih semafora kojih će na kraju biti 500, naglasio je Pavuna.
Uskoro počinju i novi radovi, a najvažniji je projekt rekonstrukcija magistralnog cjevovoda od Selske ceste do Avenije Marina Držića koji prolazi kroz Brlošku, Kostelsku, Krapinsku te Ulicu grada Vukovara.
"Dinamičko upravljanje prometom" na Ribnjaku, koje bi trebalo znatno ubrzati protočnost, zasad je na čeknju, naime, zapelo je zbog policije.
- Policija je imala određene zadrške, zbog straha da je to jedno inovativno rješenje te su tražili tzv. reviziju cestovnog prometa s čime smo se mi naravno složili jer želimo da netko dodatno pogleda taj projekt, rekao je Pavuna te dodao da očekuje da će projekt zaživjet unutar godinu dana.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.