Nove mjere vezane za parkiranje koje Grad namjerava uvesti dio su prometne strategije koju je izradio Prometni fakultet, izjavio je pročelnik gradskog ureda za promet Andro Pavuna, no iz gradskog HSLS-a upozoravaju da je ta strategija napravljena još 2021. godine te se pitaju zašto je gradska uprava čekala tri godine da bi krenula u njihovo provođenje.
Potpredsjednik gradskog HSLS-a Kristijan Jelić upozorio je da bi neke od predloženih mjera nisu "jednake" prema svim građanima kao ukidanje povlaštenih karata za vlasnike nekretnina koji nisu stanari.
- Smatramo da je to duboko diskriminatorno prema vlasnicima i mislim da svi vlasnici nekretnina trebaju imati ista prava, a ne da im se umanjuje to pravo samo zato što nisu prijavljeni stanari, tvrdi Jelić.
HSLS se protivi i prijedlogu koji bi se produžilo plaćanje parkinga u prvoj zoni radnom danima i subotom do ponoći, a nedjeljom do 15 sati jer je to udar na sve Zagrepčane koji nemaju povlaštenu kartu za prvu zonu.
A gradski zastupnik Alen Lochert upozorio je da se Grad na zagrebačkoj skupštini hvalio izgradnjom pet vrtića u razdoblju od 36 mjeseci iako su sami prije tvrdili da za izgradnju novog vrtiće treba minimalno 50 mjeseci.
- Radi li se tu samo o prenamjenama nekih prostora ili o ostvarenju ranije pripremljenih projekata pa su uspjeli 50 mjeseci stisnuti u 36 mjeseci ili ja sad možda jesen 2025. godine? Puno je tu pitanja, ali malo mogućih odgovora, tvrdi Lochert.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.