Najava o komercijalizaciji 75 % Zagrebačkog velesajma zapravo znači koncesiju i najam, dok za prodaju ima vremena, pojasnio je danas gradonačelnik Bandić.
23.01.2014.
15:41
Autor: Ana Krois
Najava o komercijalizaciji 75 % Zagrebačkog velesajma zapravo znači koncesiju i najam, dok za prodaju ima vremena, pojasnio je danas gradonačelnik Bandić.
Za tri mjeseca će nova Uprava ZV-a izaći sa strategijom razvoja velesajma idućih 20 godina, što uključuje i njegov redizajn, najavio je Bandić.
Na novinarsko pitanje znači li najava o komercijalizaciji 75% ZV-a moguću prodaju tolikog dijela poduzeća, kako bi se uredio preostali dio, Bandić je odgovorio da su oblici komercijalizacije razni, a prodaja je zadnja stvar o kojoj razmišljaju.
Bandić je naglasio da je Zagreb startao u 2014. s plusom. "Sanirali smo Zagrebački holding s dvije milijarde kuna i sada se očekuje rezultat, a to znači veću kvalitetu javne usluge i na kraju prvog kvartala smanjenje cijena nekih komunalnih usluga", rekao je Bandić.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora