Projekt novog, rekonstruiranog okretišta Mihaljevac vrijedan je 4 milijuna 133 tisuće eura, a od toga je 85 posto sufinanciran iz europskih fondova, dok je ostatak iznosa financirao Grad Zagreb, objavili su iz Grada povodom službenog dovršetka projekta. Okretište je dobilo moderan izgled i suvremena prometna rješenja. Nadaju se u ZET-u da će to pridonijeti redovitosti i protočnosti javnog prijevoza.
Od svoje izgradnje, 1948. godine, okretište nije obnavljano, a sada je dobilo dodatan kolosijek i dvostruko veće okretište autobusa, objasnio je voditelj projekta rekonstrukcije okretišta Marko Cicvarić.
- Autobusno okretište ovalnog je oblika sa sigurnosnim aspektima, s jednim izlaznim peronom i tri ulazna perona, u sredini imamo zeleni pojas, izvodili su se radovi na izgradnji i rekonstrukciji kompletnog donjeg i gornjeg ustroja prometnice s oborinskom odvodnjom, javnom rasvjetom i krajobraznim uređenjem, izvedene su sve rampe za osobe smanjene pokretljivosti s taktilnim površinama - naveo je Cicvarić.
Kad je u pitanju tramvajski promet, kompletno je izvađena stara pruga s kontaktnom mrežom.
- Izvedena je nova tramvajska pruga ukupne duljine 515 metara s jednim zasebnim ulazno-izlaznim peronom za tramvaje broj 8 i 14. Što se tiče prednosti okretišta Mihaljevac, to su veća protočnost prometa, pouzdan vozni red i mogućnost većih kapaciteta. Tu smo imali i tri ulazno-izlazne skretnice te se radilo i novo stajalište za tramvaj broj 15 koji vozi prema Sljemenu - dodaje Cicvarić.
Na pitanje zašto se rekonstrukcija nije mogla izvesti zajedno s radovima na Ribnjaku odgovorio je član Uprave ZET-a Luka Matošić.
- Tehnički jednostavno nismo uspjeli provesti postupke i organizirati prijevoz. Nažalost, nezgodno izgleda, ali evo, još nekoliko dana, 8. rujna puštamo tramvajski promet i kroz Ksaversku i kroz Ribnjak, tako da funkcionirat će sada, bit će povezano, bit će gore nova pruga, na Ribnjak će biti ovaj desni dio kad se ide prema sjeveru, odnosno istočni kolosijek je već gotov - rekao je Matošić.
Od ostalih elemenata o prostoru okretišta izdvaja se potporni zid dug 45 metara, novo stubište i tri kontejnera - jedan za ZET, drugi za prodaju karata i treći za javni toalet. Postavljena je moderna rasvjeta, izveden veliki travnjak i zasađena stabla.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.