Hrvatski radio

Radio Zadar

14:11 / 05.11.2014.

Autor: Ž. Morović Rudić

Može li Palača biti profitabilna ?

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Jedan od uvjeta koji je trebao biti ispunjen za povlačenje novca iz europskih fondova za uređenje Kneževe palače, tržišno je pozicioniranje. Kako će se osmisliti komercijalna svrha tog kulturno-povijesnog spomenika na zadarskom Poluotoku ?

Mogu li Koncertna dvorana, Muzej Grada Zadra, multimedijska dvorana i galerija za gostujuće izložbe biti profitabilne ?

" Cilj je da se u Kneževoj palači održavaju različite manifestacije ali pod jedinstvenim vizualnim identitetom pod zajedničkim logom. Dakle, Kneževu palaču treba brendirati poput Tvornice kulture. Netko mora osmisliti čitav koncept i upravljati sadržajima, a to ne može biti samo Narodni muzej Zadar koji će brinuti o postavu Muzeja Grada ili recimo HNK koji će osmisliti koncertni program. "


Najmanje 40 tisuća posjetitelja godišnje - jedna je od obveza iz ugovora, pa pročelnik gradskog odjela za EU Fondove Šime Erlić najavljuje kako se upravo traži model upravljanja Kneževom palačom.

 
"...ili ćemo ekipirati Narodni muzej ili ćemo uspostaviti novi subjekt koji će upravljati prostorom i programom. "


O trgovinama ili ugostiteljskim objektima koje je predložio muzeolog Tomislav Šola u Centru za Baštinu, za sada se ne razmišlja.

"...svi ti sadržaji naći će svoje mjesto u Providurovoj palači, a Kneževa ostaje za prezentaciju kulture. " 

Providurova palača također će se natjecati za sredstva Europskih fondova. Na tom dijelu zgrade, sadržaji će biti puno komercijalniji, no o tom potom. Slijedi raspisivanje natječaja za izvođača radova koji bi trebali započeti u trećem mjesecu. Vrijeme curi jer projekt mora biti završen za 2 godine.