Hrvatski radio

Radio Zadar

Kriva je država

25.08.2014.

13:48

Autor: Božidar Kolega

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Za nezakonito korištenje pomorskog dobra u marini Zadar kriva je država , a ne Tankerkomerc. Raspisivanjem natječaja za koncesiju sada se dovodi u pitanje budućnost naših stotinjak radnika, komentirao je direktor Tankerkomerca Roberto Motušić, izjave ministra Siniše Hajdaša Dončića.

Propust državnih institucija koje od 1996. godine  do danas nisu donijele rješenje o konverziji jedne koncesije u drugu,  doveo je do toga da Tankerkomerc protupravno koristi pomorsko dobro u marini Zadar.  Kazao nam  je direktor Tankerkomerca Roberto Motušić komentirajući izjavu ministra Dončića kako Tankerkomerc nezakonito koristi marinu i zbog čega je ministarstvo krajem srpnja raspisalo novi natječaj za koncesiju.

Da je država u pravom trenutku donijela odluku bilo da ili ne, odobrila tu koncesiju ili ne odobrila, a to znači u 60 dana od dana podnošenja zahtjeva mi ne bi protupravno koristili koncesiju. Znači greškom države, propustom države to nije riješeno i sukladno tome mi koristimo kako oni navode bespravnu koncesiju. Da su riješili na vrijeme to se ne bi dogodilo.

Također nije istina da mi svojatamo zgrade u marini Zadar već imamo sve pravne dokaze da je čitava imovina izgrađena legalno. Ono što tražimo je da se uvaži to naše pravo ulaganja dodaje Motušić.

Sve što je napravljeno, napravljeno je tada u duhu zakona i sukladno svim važećim propisima. Znači ne može se reći da mi nešto svojatamo.

Nije sigurno ni da će novi koncesionar preuzeti sve radnike Tankerkomerca kojih je, inače trenutačno 130:

Da li će ih preuzeti to je samo dobra volja novog koncesionara, i pri tom za vođenje same marine nije potrebno 130 ljudi nego 25-30 koliko ih danas radi u marini. Nitko ne postavlja pitanje ako se koncesija dodijeli drugome što će se dogoditi s ostatkom onih zaposlenika Tankerkomerca jer će Tankerkomerc u tom slučaju imati problem s izvršenjem predstečajne nagodbe.

Naime, u predstečajnoj nagodbi s Dogus grupom kao uvjet ulaganja dogovoreno je da se u roku od 12 mjeseci reguliraju imovinsko pravni  odnosi oko marina Zadar i Iž.

Što je normalno, svaki ozbiljan investitor će uzeti pravnu situaciju čistu, a ne ovako kompliciranu.

Dogus grupa je u tom slučaju pristala podmiriti i sve dugove ili kazne napominje Motušić:

Iz iznosa dokapitalizacije društva bi se podmirile sve obveze prema zaposlenicima, bivšim zaposlenicima, dobavljačima i prema državi.

Predstavnici Dogus grupe sa natječajem za koncesiju su poznati, međutim s njima na tu temu nismo razgovarali, rekao na je direktor Tankerkomerca Roberto Motušić

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.

prije

6 h

Nadin 2022

Kušanje vina