Plaža Soline, Biograd
Foto: Dino Stanin / Pixsell
Dok je veći dio hrvatskog turističkog sektora unatoč pandemiji uspio dohvatiti dobre brojke iz 2019. godine, putničke agencije za to razdoblje bilježe pad poslovanja od 68 posto. Od 236 članica , od početka pandemije 5 agencija je prestalo s radom ili je u predstečajnom postupku, kazao je za HRT predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislav Fain.
Omikron je znatno naštetio sektoru u drugom dijelu godine naveo je Fain za naš program:
I zato je nužno da nam Vlada pomogne s mjerama pomoći za zadržavanje zaposlenika najmanje do travnja iduće godine, ističe Fain. Unatoč neizvjesnosti i stalnom prilagođavanju novim mjerama, među putničkim agencijama vlada optimizam kad je riječ o idućoj sezoni. "Upiti za ljeto 2022. stižu, dosta je veliki interes za našom destinacijom. Izgleda obećavajuće, pa ćemo planirati da bude još bolja sezona" navodi.
Jedan je ipak preduvjet tome : dobra procijepljenost stanovništva. Konkurencija na Mediteranu će iduće sezone biti još veća, pa je nužno dobro procijepiti stanovništvo kako konkurencija ne bi iskoristila negativnu sliku, zaključuje predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislav Fain.
Tomislav Fain o gubitcima
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.