Hrvatski radio

Radio Zadar

Započelo provođenje preustroja policije

05.02.2014.

13:08

Autor: rzd

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

U PU zadarskoj, započelo je provođenje Pilot projekta „Novi ustroj i organizacija rada u policijskom postajama III kategorije“. Policijska postaja će za rad sa strankama biti otvorena u jutarnjoj smjeni. Upravni poslovi će se obavljati kao i do sada. Usluga na terenu, po pozivu građanina, pružati će se brže i efikasnije. Hitne i neodgodive policijske usluge građani će dobivati u bilo koje vrijeme, preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji.

Ovim projektom, čije se provođenje planira do 30. lipnja 2014., obuhvaćeno je ukupno 5 policijskih postaja na području ove Policijske uprave i to: Policijska postaja Biograd, Policijska postaja Benkovac, Policijska postaja Gračac, Policijska postaja Obrovac i Policijska postaja Pag - stoji u službenom priopćenju.

Pilot projekt provodi Ravnateljstvo policije s nadležnim Policijskim upravama, a njegovoj provedbi se pristupilo iz više razloga – u policijskim postajama III. kategorije postoji veliki broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu, raspored smjena je neravnomjeran i uglavnom je koncentriran na jutarnje sate, obavlja se veliki broj administrativnih poslova u odnosu na operativne poslove koji se moraju obavljati na terenu, radi se više po nalozima, a manje samoinicijativno.

Upravo zbog navedenih razloga, policijske postaje se želi ustrojiti prema potrebama konkretnih područja, organizirati rad postaja u skladu sa sigurnosnom problematikom i stanjem na terenu i time povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje i omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji poslova prema zahtjevima konkretne sredine. Glavna svrha pilot projekta jest da se s postojećim brojem zaposlenika u policijskoj postaji, po prijedlogu novog ustroja i organizacije rada, poveća efikasnost i isplativost rada u policiji, smanjujući administrativne, a povećavajući operativne poslove.

Što to znači u praksi:

Policijska postaja će za rad sa strankama biti otvorena u jutarnjoj smjeni. Upravni poslovi će se obavljati kao i do sada. Policijska usluga na terenu, po pozivu građanina, pružati će se brže i efikasnije. Hitne i neodgodive policijske usluge građani će dobivati u bilo koje vrijeme, preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji. Naime, građani će pozivati dosadašnje brojeve telefona policijske postaje. Poziv će se automatski preusmjeriti u Operativno-komunikacijski centar Policijske uprave, čiji će operater dati stranci potrebne informacije. U slučaju potrebe za hitnim postupanjem, poziv se izravno preusmjerava na voditelja operativne grupe koji je na terenu, te se odmah pristupa organizaciji i provedbi potrebnih zadaća. Osim broja policijske postaje, građani intervenciju mogu tražiti i putem broja 192 ili 112, a poziv će biti preusmjeren u Operativno- komunikacijski centar Policijske uprave.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.