U razvoj Zračne luke Zadar treba uključiti turističko gospodarstvo susjednih županija Ličko-senjske i Šibensko-kninske, jer očito je da dosta turista koji dolaze preko naše Zračne luke biraju destinacije u susjednim županijama.
14.01.2014.
14:57
Autor: Žana Morović Rudić
U razvoj Zračne luke Zadar treba uključiti turističko gospodarstvo susjednih županija Ličko-senjske i Šibensko-kninske, jer očito je da dosta turista koji dolaze preko naše Zračne luke biraju destinacije u susjednim županijama.
Kazala nam je direktorica Zračne luke Irena Ćosić najavljujući kako predstoje razgovori sa čelnicima Ličko-senjske i Šibensko-kninske županije da se uključe u projekt razvoja luke. I ove se sezone najviše očekuje od niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira, iako postoje naznake o ukidanju tri linije. Tako od ožujka Zadar vjerojatno neće biti povezan s Liverpoolom, ali kako kaže direktorica Ćosić treba pričekati da Ryanair objavi konačan red letenja:
Ryanair je i do sada, kad bi ukinuo neke linije za Zadar, zbog neisplativosti, otvorio druge.Germanwings je primjerice otvorio liniju za Hamburg i pojačao broj rotacija za Dusseldorf, a što se tiče dovođenja novih aviokompanija, vjerujte mi jako je teško prebaciti ih na Zadar kao u slučaju Easy Jeta koji se žalio primjerice na loše uvjete na splitskom Resniku, jer osim zračne luke aviokompaniji je važan cijeli destinacijski menadžment jedne regije.
Kako kaže direktorica Zračne luke Irena Ćosić to smo najbolje naučili na primjeru ruskih kompanija čiji su se gosti žalili kako jednostavno nemaju gdje potrošiti novac. Dakle, promet zračne luke umnogome ovisi o turističkoj ponudi cijele regije.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora