12.01.2024.
09:01
Autor: HRT
Ilustracija
Foto: Pixabay / Pixabay
Te večeri, kočnice su otkazale na putničkom vlaku u Galižani i on je nekontrolirano krenuo nizbrdo prema Puli, devet kilometara dalje. Zahvaljujući vještini vlakovođe i uz veliku dozu puke sreće, nije bilo ljudskih žrtava.
Kao odgovor na nesreću, u Istru je stigla rabljena, ali modernija garnitura vlaka, znatno mlađa od onih koje su do tada vozile našim prugama. Osim toga nije napravljena ni najavljena niti jedna druga investicija u sigurnost i kvalitetu željezničkog prometa u Istri. "Te stare garniture, koje i dalje voze, duže su na istarskim prugama negoli što su bile u Švedskoj, gdje su rashodovane prije više od 30 godina. Krenuli smo s Inicijativom da poboljšamo vozni red vlakova i pokazali da je ljudima u Istri stalo do željeznice. Pozivamo građane Istre da posjete novu stranicu i ispune kratku anketu o tome kako oni žele da se željeznički promet u Istri razvije u budućnosti", poručuju iz Inicijative roditelja i mladih za istarske pruge.
Unaprjeđenje kvalitete i sigurnost željezničkog prometa u Istri je dug, skup i zahtjevan proces – no važno je krenuti. Zadnji remont istarskih tračnica bio je već davne 1984. godine, i krajnje je vrijeme da vladajući pokažu interes i osiguraju sredstva da Istarske željeznice konačno uđu u 21. stoljeće.
Stranica će biti aktivna od ponedjeljka 15. siječnja.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI