Hrvatski radio

Radio Rijeka

17:46 / 14.02.2022.

Autor: Iva Pavletić Crnić

Posljedice online nastave: petina osnovnoškolaca osjeća se usamljeno!

Online nastava donijela je gorke promjene u većinu dječjih života

Online nastava donijela je gorke promjene u većinu dječjih života

Foto: Dusko Jaramaz / Pixsell, ilustracija

U Rijeci su predstavljeni rezultati istraživanja o utjecaju online nastave na starije osnovnoškolce: učenicima su najviše nedostajali školski prijatelji te se čak petina učenika osjećala usamljenije, dok je trećina učenika izjavila kako se boji povratka u školu i da bi radije ostali kod kuće!

Predstavljeni su rezultati istraživanja o utjecaju online nastave na učenike viših razreda osnovne škole što ga je Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije proveo u petnaest osnovnih škola tijekom svibnja 2021. godine. 


Anonimno istraživanje obuhvatilo je tri tisuće učenika od kojih su gotovo svi promijenili životne navike, posebno što se tiče prehrane i fizičke aktivnosti. 


Učenicima su najviše nedostajali školski prijatelji te se čak petina osjećala usamljenije, dok je trećina učenika izjavila kako se boji povratka u školu i da bi radije ostali kod kuće. 


Zabilježen je i porast udjela prekomjerne tjelesne mase za tri posto kod djevojčica te porast udjela pretilosti za jedan posto kod dječaka. Rekla je to Sandra Pavičić Žeželj, voditeljica odsjeka za kontrolu hrane NZZJZ PGŽ i voditeljica projekta pojasnivši da nisu sve promjene bile loše. Primjerice, učenici koji nisu doručkovali sada to čine, ali je loša strana boravka u kućama bila ta da se ukupni unos hrane povećao, tumači Pavičić Žeželj. 


Djeca ipak preferiraju nastavu uživo, rekla je Nataša Dragaš Zubalj, voditeljica odjela školske i sveučilišne medicine NZZJZ PGŽ. Poslušajte razgovor:

Nataša Dragaš Zubalj o posljedicama online nastave

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.