Hrvatski radio

Radio Rijeka

Brendiranje kvarnerskih plaža: koju biste izabrali?

22.01.2014.

16:46

Autor: Marijana Smokvina

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Kod gotovo 80 posto ispitanih turista motiv dolaska na ljetni odmor su plaže i zato ih je potrebno brendirati i tematizirati kako bismo poboljšali turističku ponudu. Neke od predloženih tema su romantične plaže, adrenalinske plaže, plaže za surfere, nudističke plaže, eko-plaže, plaže za istospolne parove…

Na Kvarneru ima 308 plaža, a ovim projektom određena su njihova obilježja i ponuđene teme te predložen upravljački model i određena kategorizacija plaža, tumači Dragan Magaš, voditelj pilot-projekta Tisuću hrvatskih plaža – Jadranske morske zvijezde Kvarnera.

Prostora imamo, ali nedostaje nam plaža – za to koristimo svega osam posto obale, tumači Magaš i dodaje kako je cilj projekta da upravljamo našim obalnim prostorom. Na projektu radi interdisciplinarni tim od desetak stručnjaka s opatijskoga Fakulteta za menadžment i turizam u ugostiteljstvu.

Najprije su odredili plažne prostore u županiji i njihova obilježja te ponudili teme. Primjerice, neke su plaže idealne za obitelji s djecom, neke su prikladnije za ronilački turizam, na drugima je najbolje definirati ponudu za mlade, a tu su i urbane promenadne plaže, sportske plaže, plaže za pse, plaže kulture… 

Naručitelj projekta je Ministarstvo turizma, a nakon što su im predstavljeni podaci projekta, odlučili su se  provesti ga na razini Hrvatske. Projekt je danas predstavljen na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji. Javlja Marijana Smokvina:

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.