Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji i ove godine ostvaruje promotivnu kampanju o Lošinju na stranim tržištima, točnije na području četiri emitivne zemlje; Austrija, Njemačka, Italija i Slovenija.
09.05.2023.
10:29
Autor: Radio Rijeka
Foto: Ivan Brčić (ustupila TZ Mali Lošinj)
Foto: - / -
Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji i ove godine ostvaruje promotivnu kampanju o Lošinju na stranim tržištima, točnije na području četiri emitivne zemlje; Austrija, Njemačka, Italija i Slovenija.
Prirodne ljepote, kultura i tradicija Lošinja, kao i bezbroj outdoor mogućnosti centar su ovogodišnje promocije.
Radi se o online oglašavanju (banneri branding formata i video banner), a glavni medijski kanali su online mediji, odnosno top portali na tržištima, kao i društveni mediji.
Kombinacijom storytelling formata, video oglašavanja te oglašavanja na društvenim medijima ispričat će se priča o Lošinju, svim prirodnim i kulturnim ljepotama te aktivnostima i ponudi koje otok nudi, a sve s ciljem privlačenja gostiju.
Promocija na najčitanijem njemačkom portalu t-online.de usmjerena je prema obiteljima i mladima, ljubiteljima aktivnog odmora te kampiranja, dok je promocija na austrijskom derstandard.at usmjerena prema segmentu luksuznog odmora te je fokus na jedinstvenom hotelskom smještaju, prirodnim ljepotama i eno-gastro ponudi destinacije.
Najveća slovenska revija za putovanja i aktivni odmor je Fokusplus, riječ je o Alpe Adria Travel & Outdoor magazinu u kojem je Lošinj predstavljen po temama; vitalnost, sport, outdoor, kultura te događanja.
U suradnji s Turističkom zajednicom Grada Cresa planirana je zajednička promocija cresko- lošinjskog otočja na talijanskom tržištu (Emilia- Romagna, Friuli-Venezia Giulia, Lombardia, Veneto) na portalu TgCom2.
Obzirom da većina turističkog prometa dolazi upravo s njemačkog i austrijskog tržišta te talijanskog i slovenskog tržišta, nije slučajno da se kampanja usmjerila na ta područja.
U suradnji sa svim vodećim dionicima u destinaciji, kampanjom će se naglasiti prirodni činitelji otoka Lošinja poput mikroklime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće i zraka prve kvalitete s velikim brojem sunčanih dana godišnje, ali isto tako i outdoor ponuda. Relax, wellness, wellbeing i aktivni odmor centar su promocije čiji je cilj privući veći broj potencijalnih turista, ali i predstaviti Lošinj kao destinaciju dodatnih vrijednosti, smatra direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.
A kako Lošinj izgleda u stranim medijima? Ovako:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI