Prvi kontejnerski brod, M/V Cape Fulmar iz Egipta, stigao je na terminal i ostat će četiri tjedna kako bi se u stvarnim uvjetima testirali svi operativni procesi te održavala obuka zaposlenika.
12.08.2025.
11:43
Autor: Radio Rijeka
Prvi komercijalni brod stiže 12. rujna 2025.
Foto: - / Rijeka Gateway
Prvi kontejnerski brod, M/V Cape Fulmar iz Egipta, stigao je na terminal i ostat će četiri tjedna kako bi se u stvarnim uvjetima testirali svi operativni procesi te održavala obuka zaposlenika.
Brod je dug 170 metara, širok 25 metara i može prevesti oko 1.440 TEU kontejnera. Tijekom boravka testirat će se planiranje, ukrcaj i iskrcaj kontejnera, osiguranje tereta, kao i koordinacija s terminalnim vozilima.
Prvi kamioni i vlakovi s izvozom očekuju se početkom rujna, a prvi komercijalni brod stiže 12. rujna 2025. U početku će brodovi pristajati jednom tjedno, s planom povećanja učestalosti.
Osim broda, na terminal je stigao i prvi testni vlak operatera ENNA Logic, dug 500 metara, koji je donio prazne kontejnere za testiranje dizalica.
Rijeka Gateway pokazuje spremnost i dobru koordinaciju timova pred početak rada. Tim sada ima više od 220 zaposlenika, a ove godine uloženo je preko 45.000 sati u njihovu edukaciju.
Generalni direktor Peter Corfitsen istaknuo je kako je terminal nakon dvije godine gradnje spreman za ovu važnu fazu testiranja, zahvaljujući predanom timu.
Terminal Rijeka Gateway je najveća privatna logistička investicija u Hrvatskoj, u vlasništvu APM Terminals i ENNA Grupe. S kapacitetom od 650.000 TEU i mogućnošću prihvata velikih brodova do 18.000 TEU, Rijeka postaje važna ulazna luka za robu koja putuje prema središnjoj i zapadnoj Europi.
Rijeka postaje ključna luka za srednju i zapadnu Europu
Foto: - / Rijeka Gateway
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI