Rijeka kao lučki grad posljednjih se godina sve više pretvara u grad urbanog turizma. Ove je godine ostvaren odličan početak turističke sezone - Rijeci je početkom lipnja dodijeljena nagrada Superior Destination.
19.06.2014.
11:45
Autor: Irena Hrvatin
Rijeka kao lučki grad posljednjih se godina sve više pretvara u grad urbanog turizma. Ove je godine ostvaren odličan početak turističke sezone - Rijeci je početkom lipnja dodijeljena nagrada Superior Destination.
Prema najvećem neovisnom globalnom istraživanju potrošača o brandovima, proizvodima i uslugama, koje se provodi u 110 zemalja, Rijeka je svrstana među 10 posto vodećih destinacijskih brendova.
U gradu na Rječini od početka godine do svibnja broj dolazak povećan je za 30 posto, a 29 posto veći je turistički promet u odnosu na prošlu godinu, ističe Dominik Damiš iz riječke Turističke zajednice.
Rijeka je grad u kojem turisti uglavnom ostaju dva do tri dana. Najviše dolaze Talijani, a slijede Nijemci, Francuzi i Englezi. Najzanimljivija je turistima u dobi od 31 do 40 godina, koji su ostvarili 10.767 noćenja ili 24% od ukupnog broja noćenja. Javlja Irena Hrvatin:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora