Na riječkom prometnom pravcu tek 20 posto roba prevozi se željeznicom, dok je u ostalim lukama taj udio 80 posto. No već od iduće godine očekuje se znatno veći udio željezničkog prijevoza na tom prometnom pravcu.
03.11.2014.
15:53
Autor: Branka Malnar
Na riječkom prometnom pravcu tek 20 posto roba prevozi se željeznicom, dok je u ostalim lukama taj udio 80 posto. No već od iduće godine očekuje se znatno veći udio željezničkog prijevoza na tom prometnom pravcu.
Izgradnja novog intermodalnog područja namijenjenog pretovaru kontejnera na željeznici, zajedno s rekonstrukcijom željezničke stanice Rijeka - Brajdica u neposrednoj blizini, u konačnici će omogućiti da se čak 60 posto prometa kontejnerskog terminala može otpremati željeznicom. Stoga predstavlja izuzetno važan projekt za podizanje efikasnosti usluge i kapaciteta kako željeznice, tako i cjelokupnoga riječkog prometnog pravca.
U prilog tome ide i liberalizacija željezničke infrastrukture. U siječnju 2015. najavljena su dva nova brodska servisa koji će tjedno izravno povezivati Daleki Istok s Rijekom. Riječ je o dvije nove alijanse brodara: 2M (Maersk + MSC) te Ocean 3, koju čine francuski brodar CMA- CGM, China Shipping Container Lines te United Arab Shipping Company. Javlja Branka Malnar:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora