Fiskalizacija 2.0 stupa na snagu od siječnja 2026. Promjene su to u sustavu fiskalizacije koje, između ostalog, obvezuju na izdavanje i razmjenu elektroničkih računa među samim poduzetnicima.
27.12.2025.
12:44
Autor: Magdalena Pongrac
Ilustracija
Foto: Hrvoje Jelavic / Pixsell
Fiskalizacija 2.0 stupa na snagu od siječnja 2026. Promjene su to u sustavu fiskalizacije koje, između ostalog, obvezuju na izdavanje i razmjenu elektroničkih računa među samim poduzetnicima.
Kako će te promjene promijeniti rad računovođa, opisuje Đurđica Mostarčić iz sekcije računovođa iz Hrvatske obrtničke komore.
- Bit će jako drugačije. U javnom prostoru možete čuti da se ukida 6 obrazaca. Evo, 2 se ukidaju 2030. pa mislim da nije dobro to baš tako komunicirati, jer do 2030. je još jako puno vremena. Ukida se jedan obrazac DONH koji se da zapravo cijeli dio tog obračuna prebacio PDV obrazac, nama se mijenja PDV obrazac zbog toga tako da nije da se ukinuo nego se, zapravo, samo dio podataka prebacio. Taj PPO koji će sada donijeti puno više posla računovođama jer ćemo mi morati odlučivati samo usklade koje su dosad radili djelatnici porezne uprave.
Novo je izvještavanje, koje dosad nije postojalo, ali sada će se za svakog klijenta morati predavati 12 novih izvještaja svake godine, uz novi način rada.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.

Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI