Sniženja
Foto: Marko Lukunic / PIXSELL
Počela su zimska sniženja koja traju do 25.-og veljače. Uobičajena trgovačka praksa je do sada bila da se ta sniženja odvijaju u nekoliko krugova, pa su tako na početku popusti 20, 30, 40, dok bi do kraja veljače ti popusti trebali narasti i do 70 posto”. Evo što o sniženjima kažu Splićani:
Potrošači trebaju znati da na proizvodima trebaju biti istaknute dvije cijene, nova snižena cijena i stara, najniža cijena po kojoj su se proizvodi prodavali posljednjih mjesec dana. Iako se dvije trećine kupnje odvija u trgovinama, sve više je popularna internetska potrošnja. Ista pravila vrijede i za njih. Stara i nova cijena moraju se prikazati i na internetu - upozoravaju potrošačke udruge. Razgovarali smo s predsjednikom udruge Splitski potrošač Vladom Biljarskim:
Vlado Biljarski, predsjednik udruge Splitski potrošač
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.