Zadar i Zadarska županija posljednjih godina bilježe vidljiv pomak u turističkoj ponudi – hoteli sve snažnije zauzimaju svoje mjesto na tržištu koje je do sada bilo gotovo potpuno obilježeno apartmanizacijom. Nova ulaganja u hotelski smještaj viših kategorija otvaraju prostor za produženje sezone, ali i za privlačenje gostiju koji traže više od sunca i mora.
Direktor Turističke zajednice Zadarske županije, Hrvoje Anić, ističe kako je rast hotelskog prometa jedan od najpozitivnijih trendova ovog ljeta:
“Posebno nas raduje rast turističkog prometa u hotelima, jer znamo da nemamo velik udio hotelskog smještaja. No, novootvoreni hoteli bilježe rast od pet posto od početka godine, što potvrđuje da su ulaganja usmjerena u pravom smjeru ”
Hrvoje Anić
Hoteli, dodaje, nisu važni samo zbog smještajnih kapaciteta, već i zbog dodatnih sadržaja koje nude: kongresa, poslovnih skupova i cjelogodišnjeg rada. Upravo to otvara mogućnost jačanja pred i posezone, što je ključan izazov hrvatskog turizma.
I u Turističkoj zajednici grada Zadra dijele isti stav. Direktorica Iva Bencun naglašava da je nova hotelska ponuda važna i za imidž destinacije:
Zadar se tako sve više okreće modelu destinacije koja ne živi samo od ljeta i plaža, već gradi prepoznatljiv identitet na kvaliteti, manifestacijama i hotelskim ulaganjima. Upravo ta kombinacija mogla bi u budućnosti odrediti smjer razvoja turizma u gradu i županiji.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.