Tattoo par Ana Besak i Marin Rončević u emisiji Špica ispričali su kako su se počeli baviti tetoviranjem i kako su se upoznali, ali su podijelili savjete za sve one neodlučne, koji nisu sigurni koju bi umjetnost prenijeli na svoju kožu.
05.03.2024.
16:00
Autor: Lana Poljac/Špica/HRT
Ana Besak i Marin Rončević
Foto: Hrvatski radio / HRT
Tattoo par Ana Besak i Marin Rončević u emisiji Špica ispričali su kako su se počeli baviti tetoviranjem i kako su se upoznali, ali su podijelili savjete za sve one neodlučne, koji nisu sigurni koju bi umjetnost prenijeli na svoju kožu.
Marin je otkrio kako mu je Ana zapravo bila učiteljica te se tijekom edukacije zaljubio u nju.
- Tetovirao sam se kod njenog brata, zatim sam krenuo učiti tetovirati, gdje je Ana bila moja učiteljica pa sam se zaljubio zapravo u svoju učiteljicu. Godinu dana smo bili prijatelji, znali smo neke stvari i dobro smo znali u što ulazimo. Nakon moje edukacije otišli smo u Mc Donalds i pogledali zajedno film i tako je sve počelo, ispričao nam je ovaj tattoo par, Ana Besak i Marin Rončević.
Ljubav prema tetoviranju traje gotovo cijeli život, a Ana je svoj tattoo put krenula graditi već sa 16 godina.
- Ja imam 25 godina i krenula sam s tetoviranje sa 16, krenula sam tinejdžerski, više iz zabave, ali da sam u potpunosti u ovom poslu su posljednje četiri godine, rekla je Ana.
- Ja cijeli život crtam, poslije posla, škole bi se izgubio u svoj papir, a kada sam išao na tetovaže, buba mi je pala u uho, zašto ja ne bih tetovirao i radio to što volim na ljudima? Meni je zapravo dvije godine iskustva tetoviranja, kao i ljubavi prema tome, ističe Marin.
Kako bi puno ljudi čulo za njih, odlučili su otvoriti svoj TikTok profil i proširiti marketing.
- To je Marinova ideja i zamisao koja je genijalna, on ima mozak za to, on je s tim krenuo i prije tetoviranja, a ja sam uz pratnju i pomoć isto krenula u to i zavoljela, dodaje Ana.
- Ja sam prije svega bio marketing stručnjak i bio sam se time bavio u velikim firmama jer znam što radim kada govorimo o reklamama i prodaji. Zatim sam otvorio TikTok da mi raste populacija, da jednoga dana kada imam neki proizvod, da imam neku publiku. Krenuo sam tetovirati i otvorio sam novi profil i oba sada imaju 300-400 tisuća pratitelja, priča Marin.
Uz veliki broj pratitelja, Marin govori kako je karakter ključ svega.
- Očito nam uspijeva, jer na društvenim mrežama imaš recepturu, ali se osobnost pokaže, jer Ana ima tu dobrotu, osobnost smo pokazali kroz društvene mreže i da vidiš kod koga ideš, kaže Marin.
Za sve neodlučne i voljne tetoviranja, poručili su:
- Ako ne znaš što bi tetovirao, bolje nemoj ili ako vidiš da je netko cool i da ima novu tetovažu, moj savjet je bolje nemoj, radi to radi sebe, a ne da druge zadovoljiš. Nećeš biti siguran na terminu, a mi nećemo znati jesi li ti sretan, bolje pričekati. Pravilo je 3 mjeseca. Ako si siguran da to i nakon tri mjeseca želiš, napravi to. Ja to radim sa svojim tetovažama i čekam čak od šest mjeseci i do godinu dana, zaključili su.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI