Radionica 'Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja' u Coworking centru Pula
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT - Hrvatska radiotelevizija
Gosti Tatjane Kaštelan u Razvojnom kodu su Emanuel Stojanov, Nikola Delić i Jelena Nikolić Ražem. Emanuel Stojanov predavač je i voditelj radionice o LinkedIn poslovnoj društvenoj mreži, Nikola polaznik a Jelena u ime Istarske razvojne agencije organizatorica ovih besplatnih radionica. Tražilo se mjesto više, što znači da su ove teme poduzetnicima jako bitne.
Istarska razvojna agencija IDA u Coworking centru Pula organizirala je i održala dvije besplatne radionice o temi „Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja". Bile su uživo i skroz popunjene, a učilo se, uz ostalo, o analizi i optimizaciji LinkedIn profila (dakle, cover i profilna fotografija, headline, about, featured, experience, education).
Profil na LinkedIn poslovnoj društvenoj mreži treba jasno govoriti čime se bavite, čulo se, koje usluge nudite te treba pozvati potencijalne klijente na akciju. Radionicu je vodio Emanuel Stojanov, konzultant employer brandinga i osobni brending te LinkedIn mentor.
Na LinkedInu nema samo lajkova već pljeskova, srca. I treba, u stvari, objavljivati iz srca i biti autentičan, ali ne biti autentična kopija. Trebamo raditi to što volimo, jer ljubav prema poslu i ta strast povući će reakcije, a ne želja za komentarima i lajkovima, ističe Stojanov.
Emanuel Stojanov, konzultant employer brandinga i osobni brending te LinkedIn mentor
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT - Hrvatska radiotelevizija
“LinkedIn je najjednostavniji način da dođemo do nekoga tko je donositelj odluka – vlasnik firme, obrta, društva.”
Emanuel Stojanov
O aktivnostima Istarske razvojne agencije govorila je stručna suradnica Jelena Nikolić Ražem. Osim besplatnih radionica za poduzetnike IDA nudi poslovne prostore, za početnike po povoljnijim uvjetima. Tu su poduzetnički inkubatori koji uz prostor nude i podršku Istarske razvojne agencije.
Jelena Nikolić Ražem, IDA
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT - Hrvatska radiotelevizija
Radionica 'Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja' u Coworking centru Pula
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT - Hrvatska radiotelevizija
“IDA nudi prostore poslovnih inkubatora po povoljnijim uvjetima. Zanimanje je jako veliko. Poduzetnici su, sudeći prema njihovim reakcijama, jako zadovoljni.”
Jelena Nikolić Ražem
Jedan od polaznika radionice bio je Nikola Delić, odvjetnik, koji kaže kako mu ova društvena mreža pomaže u poslovanju, jer je sve više njegovih kolega povezano na taj način. Važno je biti vidljiv, ističe, to svakako može pomoći poslovanju.
Nikola Delić, polaznik radionice 'Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja'
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT - Hrvatska radiotelevizija
LinkedIn poslovnu društvenu mrežu danas, prema istraživanju, koristi 50 posto korisnika u dobi između 25 i 30 godine života, dok je tek 25 posto korisnika starih 35 do 54 godine, pojašnjava Emanuel Stojanov.
U nastavku poslušajte Razvojni kod Tatjane Kaštelan, u kojemu gostuju Emanuel Stojanov, Nikola Delić i Jelena Nikolić Ražem, snimljen na radionici 7.3.2024. u Puli.
Razvojni kod Tatjane Kaštelan: Radionica 'Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja' u Coworking poduzetničkom centru Pula - 7.3.2024.
Inače, emisiju Razvojni kod slušajte na frekvencijama HRT Radio Pule srijedom između 19 i 20 sati, ovdje iznad ili na podcastu Razvojni kod. Do slušanja i čitanja!
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.