U prvoj polovici 2025. godine Zadar je ostvario iznimno pozitivne rezultate kada je riječ o zadovoljstvu gostiju – čak 20.238 posjetitelja ostavilo je svoje dojmove putem online platformi, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi visokih 89/100.
18.07.2025.
14:19
Autor: Radio Zadar
Foto_ Bojan Bogdanić
Foto: - / -
U prvoj polovici 2025. godine Zadar je ostvario iznimno pozitivne rezultate kada je riječ o zadovoljstvu gostiju – čak 20.238 posjetitelja ostavilo je svoje dojmove putem online platformi, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi visokih 89/100.
Ovaj rezultat potvrđuje kako većina gostiju iz Zadra odlazi vrlo zadovoljna, što je odlična vijest za lokalne dionike u turizmu jer se povećanjem online reputacije dodatno podiže vrijednost same destinacije.
Analizu zadovoljstva gostiju provela je Turistička zajednica grada Zadra u suradnji s tvrtkom Feel IQM u sklopu programa IQM Destination, koji uključuje sustavno praćenje recenzija i komentara gostiju na najvažnijim online platformama. U analizu je uključeno 302 poslovna subjekta iz različitih sektora turizma i ugostiteljstva.
Izvrsne ocjene za atrakcije i turističke agencije
Najviše ocjene ostvarile su turističke agencije (98/100) i atrakcije (94/100), dok su restorani također briljirali s prosječnom ocjenom 93/100 – pri čemu su posebno pohvaljeni ambijent (97/100) i hrana (89/100).
Ostali rezultati po sektorima:
Hoteli: 87/100, s visokom stopom odgovora gostiju (52%)
Hosteli: 87/100, s napretkom kvalitete od 1,71% u odnosu na prošlo razdoblje
Privatni smještaj: 86/100, uz stabilan i prepoznatljiv rezultat
Caffe barovi: 85/100, uz prostor za dodatna poboljšanja
Marine: 87/100, zahvaljujući prepoznatljivim standardima i sigurnosti
Plaže: 88/100, s pozitivnim dojmovima gostiju
Posebno se ističe kako gosti najčešće u komentarima hvale ljubaznost i uslužnost osoblja, što se pokazuje kao jedna od ključnih prednosti zadarskih domaćina.
Podrška lokalnim poduzetnicima kroz IQM program
Program IQM Destination osmišljen je kao podrška lokalnim poduzetnicima u turizmu putem konkretnih i objektivnih povratnih informacija. Kroz ovaj sustav, poslovni subjekti dobivaju alate za poboljšanje usluge, komunikacije i održivosti.
Vlado Babac iz restorana Pet bunara ističe kako je IQM sustav “koristan za praćenje i unapređenje kvalitete i održivosti poslovanja”, dok Duje Stanišić iz restorana Botanist naglašava važnost umrežavanja poduzetnika i zajedničkih kampanja. Mladenka Štura iz hotela Bastion ističe detaljne analize i konkretne prijedloge za poboljšanje usluge kao ključne koristi programa.
Planovi za daljnji razvoj
Turistička zajednica grada Zadra najavila je daljnje korake u okviru IQM programa, uključujući organizaciju edukacija i radionica za dionike te još snažnije umrežavanje u svrhu zajedničkog razvoja destinacije. Zadar se time dodatno pozicionira kao kvalitetna, dobro organizirana i gostima prilagođena destinacija, s jasnim ciljem – kontinuirano poboljšavati ponudu i ukupno iskustvo svojih gostiju.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora
HRVATSKI RADIO
MEĐUNARODNI KANAL
NACIONALNI PROGRAMI