Hrvatski radio

Radio Zadar

Zadar sve poželjnija destinacija

18.07.2025.

14:19

Autor: Radio Zadar

Foto_ Bojan Bogdanić

Foto_ Bojan Bogdanić

Foto: - / -

U prvoj polovici 2025. godine Zadar je ostvario iznimno pozitivne rezultate kada je riječ o zadovoljstvu gostiju – čak 20.238 posjetitelja ostavilo je svoje dojmove putem online platformi, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi visokih 89/100.

Ovaj rezultat potvrđuje kako većina gostiju iz Zadra odlazi vrlo zadovoljna, što je odlična vijest za lokalne dionike u turizmu jer se povećanjem online reputacije dodatno podiže vrijednost same destinacije.


Analizu zadovoljstva gostiju provela je Turistička zajednica grada Zadra u suradnji s tvrtkom Feel IQM u sklopu programa IQM Destination, koji uključuje sustavno praćenje recenzija i komentara gostiju na najvažnijim online platformama. U analizu je uključeno 302 poslovna subjekta iz različitih sektora turizma i ugostiteljstva.


Izvrsne ocjene za atrakcije i turističke agencije


Najviše ocjene ostvarile su turističke agencije (98/100) i atrakcije (94/100), dok su restorani također briljirali s prosječnom ocjenom 93/100 – pri čemu su posebno pohvaljeni ambijent (97/100) i hrana (89/100).


Ostali rezultati po sektorima:


Hoteli: 87/100, s visokom stopom odgovora gostiju (52%)

Hosteli: 87/100, s napretkom kvalitete od 1,71% u odnosu na prošlo razdoblje

Privatni smještaj: 86/100, uz stabilan i prepoznatljiv rezultat

Caffe barovi: 85/100, uz prostor za dodatna poboljšanja

Marine: 87/100, zahvaljujući prepoznatljivim standardima i sigurnosti

Plaže: 88/100, s pozitivnim dojmovima gostiju


Posebno se ističe kako gosti najčešće u komentarima hvale ljubaznost i uslužnost osoblja, što se pokazuje kao jedna od ključnih prednosti zadarskih domaćina.


Podrška lokalnim poduzetnicima kroz IQM program


Program IQM Destination osmišljen je kao podrška lokalnim poduzetnicima u turizmu putem konkretnih i objektivnih povratnih informacija. Kroz ovaj sustav, poslovni subjekti dobivaju alate za poboljšanje usluge, komunikacije i održivosti.


Vlado Babac iz restorana Pet bunara ističe kako je IQM sustav “koristan za praćenje i unapređenje kvalitete i održivosti poslovanja”, dok Duje Stanišić iz restorana Botanist naglašava važnost umrežavanja poduzetnika i zajedničkih kampanja. Mladenka Štura iz hotela Bastion ističe detaljne analize i konkretne prijedloge za poboljšanje usluge kao ključne koristi programa.


Planovi za daljnji razvoj


Turistička zajednica grada Zadra najavila je daljnje korake u okviru IQM programa, uključujući organizaciju edukacija i radionica za dionike te još snažnije umrežavanje u svrhu zajedničkog razvoja destinacije. Zadar se time dodatno pozicionira kao kvalitetna, dobro organizirana i gostima prilagođena destinacija, s jasnim ciljem – kontinuirano poboljšavati ponudu i ukupno iskustvo svojih gostiju.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.