Hrvatski radio

Prvi program

Kekin: 13 posto srednjoškolaca pokazuje simptome ovisnosti o kockanju

11.03.2025.

15:16

Autor: Ivana Sučić

Ivana Kekin u emisiji U trendingu

Ivana Kekin u emisiji U trendingu

Foto: Ivana Sučić / HRT

Čak 70 posto srednjoškolaca se bar jednom u životu kockalo ili kladilo, a njih 13 posto pokazuje neke elemente ovisnosti o kocki, naglasila je psihijatrica Ivana Kekin gostujući u emisiji U trendingu.

Mladi koji se redovito kockaju ili klade, pokazuju određeni nemir, napetost i potrebu da pod velikim odmorom nešto odigraju ili odu na kladomat su kategorija mladih koji su već postali ovisni o klađenju, upozorila je Ivana Kekin u razgovoru s mladim voditeljima emisije koje je zanimalo kako prepoznati vršnjake koji su u problemu. 


-Roditeljima je teško prepoznati prve znakove ovisnosti u ranoj fazi i zato je super ova vaša inicijativa da se o tome javno govori. 


Sva istraživanja pokazuju da je ovisnost o kockanju prisutnija u onim društvima u kojima su građani više izloženi kockarskim sadržajima i zato treba utjecati na to koliko se kockanje reklamira što je u Hrvatskoj minimalno regulirano. 


-Mi čak nemamo regulirano ni tko reklamira kladionice pa čak i pozitivni primjeri poput Luke Modrića reklamiraju kladionice i kakva je to onda poruka mladima? Ivana Kekin je istaknula da su veliki problem danas i influenceri koji kockaju u liveu što gledaju i djeca u dobi od desetak godina.


Što kao država i društvo možemo napraviti u prevenciji pogledajte na YouTube kanalu emisije U trendingu ili poslušajte u Slušaonici Prvog programa HR-a.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.

prije

19 h

Prava iz mirovinskog sustava sa stažem u Bosni i Hercegovini

HZMO

prije

2 dana

Dirigentsko povećalo: Fascinantna simfonija Dore Pejačević

Naslovnica rukopisa Simfonije u fis-molu Dore Pejačević

prije

5 dana

Glas umjetne inteligencije

AI generator glasa - ilustracija

Vezani sadržaj

Emisija

U trendingu

Emisija U trendingu u fokus stavlja interese i potrebe digitalne generacije. Odrastanje i obrazovanje uz nove medije, prilike i izazovi s kojima se susreću, tko su im uzori, o čemu kritički promišljaju i žele li aktivno sudjelovati u kreiranju svoje budućnosti – teme su o kojima će zajedno sa svojim vršnjacima i drugim zanimljivim gostima progovarati generacija koja stvara nove odnose, vrijednosti i trendove.

Poslušajte u Slušaonici